W związku z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie obowiązku pracy zdalnej w administracji samorządowej, informujemy o tymczasowych ww. odgórnych zmianach wprowadzonych w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Obsługa bezpośrednia odbywać się będzie wyłącznie w najpilniejszych, losowych sprawach.
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać w pierwszej kolejności:
telefonicznie (87 4241 350)
korespondencyjnie (Urząd Miejski w Białej Piskiej, pl. Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska)
e-mailowo (skrzynka ogólna: um@bialapiska.pl i sekretariat@bialapiska.pl)
elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP (adres skrzynki: /bialapiska/skrytka i /bialapiska/SkrytkaESP)
Poniżej publikujemy wykazy numerów telefonów do poszczególnych referatów:
Referat Organizacyjny
tel. 87 4241 360
Referat Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Nieruchomości
tel. 87 4241 371
Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji
tel. 87 4241 367 i 87 4241 363
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami
tel. 87 4241 370 i 87 4241 365
Referat Finansowy
tel. 87 4241 368 i 87 4241 358
Urząd Stanu Cywilnego
tel. 87 4241 364
Stanowisko ds. Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności
tel. 4241 372
Sekretariat
tel. 87 4241 350
Tymczasowej zmianie ulegają także zasady przyjęć mieszkańców przez burmistrza. Ewentualne spotkanie osobiste możliwe wyłącznie w najpilniejszych sprawach, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu (87 4241 350).